Cele programu
To autorski program, dzięki któremu kadra zarządcza jednej organizacji otrzyma jednakowe narzędzia i rozwiązania w zakresie zarządzania zespołami.
Program pozwoli zbudować spójną dla organizacji filozofię komunikacji niezbędnej do zarządzania zespołami.
- Pozwala każdemu managerowi na indywidualny rozwój w zakresie jego potrzeb KOMUNIKACYJNYCH związanych z zarządzaniem zespołem.
- Dostarcza wiedzy i narzędzi niezbędnych do sprawowania funkcji zarządczych W ZAKRESIE KOMUNIKACJI.
- Pomaga przezwyciężać trudności przy wdrażaniu nowych rozwiązań poprzez otwartą komunikację.
- Pozwala dzielić się doświadczeniem.
- Pozwala rozwiązywać problemy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.
- Integruje kadrę managerską.
Założenia
- program składa się z 10 spotkań grupowych face to face lub/i on-line: 1-1,5 godziny każde.
- w ramach programu każdy uczestnik odbywa 10 sesji indywidualnych on-line – ok. 1 godziny każde.
- każdy z uczestników realizuje cele programu oraz własny cel indywidualny zintegrowany z celem programu.
Zakres tematyczny
BLOK 1.
LIDER ZESPOŁU – INTRAKOMUNIKACJA : cechy lidera, budowanie autorytetu lidera, kształtowanie postawy lidera – KOMUNIKACJA Z POZIOMU LIDER.
BLOK 2.
INTEGRACJA – KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA: budowanie zaufania poprzez otwartą komunikację, lider jako integrujący do współpracy i współdziałania.
BLOK 3.
KOMUNIKACJA ROLI: planowanie, delegowanie obowiązków, udzielanie informacji zwrotnej, monitorowanie.
BLOK 4.
SKUTECZNA KOMUNIKACJA: style i wzorce komunikacyjne, szumy komunikacyjne a intencja, zarządzanie konfliktem, otwarta komunikacja jako strategia zarządzania.
Korzyści dla managera
- Zarządzanie zespołem w oparciu o WYKORZYSTANIE OTWARTEJ KOMUNIKACJI.
- Motywowanie członków zespołu – KOMUNIKACJA W RELACJACH.
- Planowanie pracy własnej i zespołu – INTRAKOMUNIKACJA.
- Wyznaczanie i osiąganie celów indywidualnych i zespołowych – MONITOROWANIE PRZEPŁYWÓW KOMUNIKACYJNYCH.
- Delegowania obowiązków oraz ich indywidualizowanie w oparciu o mocne strony pracowników – KOMUNIKACJA EMPATII I WARTOŚCI.
- Udzielanie informacji zwrotnej – KOMUNIKACJA ASERTYWNA.
- Prowadzenie spotkań z zespołem – PLANOWANIE I OSIĄGANIE CELÓW POPRZEZ KOMUNIKACJĘ.
- Zarządzanie konfliktem – KOMUNIKACJA NASTAWIONA NA WSPÓŁPRACĘ.
- KOMUNIKACJA JAKO STYL ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM.
Korzyści dla zespołu
- Wzrost zaufania.
- Integracja.
- Skuteczna i otwarta komunikacja.
- Eliminowanie deficytów.
- Skuteczne rozwiązywanie problemów.
- Wsparcie i współpraca.
- Rozwój.
- Działanie strategiczne.
- Wzrost efektywności i produktywności indywidualnej i zespołowej.
- Otwartość na zmiany i wdrażanie nowych rozwiązań.
Działanie zespołowe jako element strategii firmy.
Chcesz poznać szczegóły mojej oferty?
Zadzwoń do mnie lub napisz – zapraszam do kontaktu
Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00
Odpisuję najszybciej jak to możliwe
Wybierz dogodny termin w kalendarzu online