Dla Managerów

"Organizacje rozwijają się tak daleko jak ludzie, którzy je tworzą"

Coaching

Liderom i managerom każdego szczebla oferuję wsparcie w rozwijaniu i podnoszeniu kompetencji managerskich, opracowywaniu strategii podnoszących efektywność zarządzania sobą i zespołem, wdrażam do otwartej komunikacji oraz zarządzania opartego na wartościach i relacjach. 

Wspomagam Klientów w rozwoju kompetencji przywódczych i liderskich. Swoje działania poprzedzam diagnozą pozwalającą dostosowywać stosowane przeze mnie narzędzia i rozwiązania do szczególnych potrzeb Klienta.

Coaching dla firm odbywa się na podstawie umowy zawartej z firmą lub kontraktu podpisanego z Klientem.

JAKIE PROBLEMY POMAGAM ROZWIĄZAĆ?

  • Chcesz być liderem a nie tylko managerem.
  • Zostałeś w wyniku awansu za swoje osiągnięcia szefem zespołu i nie wiesz, jak się do tego zabrać.
  • Prowadzisz własny biznes i potrzebujesz zarządzać zmianą w swojej organizacji
  • Jesteś managerem / dyrektorem zespołu lub zespołów i zależy Ci na podniesieniu efektywności pracy zespołu.
  • Masz trudności z jasną i precyzyjną komunikacją z zespołem i  między różnymi  zespołami w firmie.
  • Odczuwasz stres przy wystąpieniach na forum zespołu oraz firmy i nie potrafisz skutecznie przemawiać.
  • W Twoim zespole pojawiają się konflikty i nie wiesz, jak sobie z tym poradzić.
  • Chcesz lepiej motywować swoich pracowników i budować zaufanie w zespole.
  • Chcesz lepiej organizować pracę swoją i zespołu.
  • W Twoim zespole/ w firmie zachodzą zmiany i pojawia się opór przed nimi.
  • Potrzebujesz strategii i nowych rozwiązań na to co zaskakujące i nieprzewidywalne.
  • Chcesz zarządzać procesowo.
  • Chcesz zarządzać poprzez cele i strategie.
  • Potrzebujesz skutecznych strategii komunikacyjnych i skutecznego przepływu informacji.
  • Chcesz udoskonalić / zmienić swój styl zarządzania.
  • Chcesz podnieść efektywność zarządzania bo masz poczucie że wciąż brak Ci czasu na wszystkie zadania.
  • Chcesz budować współpracę w zespole.
Formy mojej pomocy i wsparcia
01
Coaching indywidualny

To spotkania jeden na jeden.
Coaching to proces składający się z minimum 4 sesji.

Coaching to bardzo zindywidualizowany proces nastawiony na osiągnięcie założonego / Twojego celu.

Pozwala na zbudowanie i poszerzenie świadomości siebie i swoich działań, aby dzięki temu zarządzać sobą i innymi w oparciu o potencjał i poprzez eliminowanie deficytów.

Jeden proces pozwala zrealizować jeden cel, który pomagam odkryć.
Każdy proces poprzedzony jest bezpłatną konsultacją, na którą umów się tu:

02
Mentoring

Proces mentoringowy składa się z kilku / kilkunastu sesji zorientowanych na pracę w określonych przez Klienta obszarach. Odpowiadając na potrzeby Klienta, dzielę się swoją wiedzą, doświadczeniem oraz proponuję rozwiązania. Ich wdrożenie – zakres wdrożenia zawsze zależy od Klienta.

Mentoring to również sesje wspierające. To sesje od 1 do 2 godz. każda. Rozpoczynają się po zakończeniu pełnego procesu albo coachingowego albo mentoringowego. 

03
Coaching zespołu

Coaching zespołu to cykl kilku – kilkunastu spotkań z zespołem / zespołami.

Cel coachingu zespołu może zostać zintegrowany z celem Managera, ponieważ zmiany, jakim podlegać on będzie w procesie coachingowym, mogą wymagać zmian członków zespołu.

Zintegrowanie coachingu / mentoringu managera z coachingiem zespołu umacnia zmianę, czyni ją bardziej skuteczną, efektywną i długotrwałą a wręcz pozwala modyfikować kulturę organizacji.

Coaching zespołu podnosi nie tylko efektywność i produktywność indywidualną członków zespołu. Jest udowodnionym sposobem na zwiększenie zaufania, zaangażowania i współpracy w zespole i w organizacji.

Opinie o współpracy

Andrzej
Dyrektor działy handlowego i BOK-u

Gdybym miał kupić wypasioną piłę lub wydać na „Niezbędnik managera”, bez wahania wybrałbym „Niezbędnik”.  Po jego zastosowaniu bez problemu kupiłbym trzy takie piły.

Strefa języka

 W zeszłym tygodniu odbyliśmy profesjonalne szkolenie dla naszych Lektorów z budowania relacji nie tylko w klasie (z uczniami), ale także poza nią (w zespole lektorskim, na przestrzeni Lektor-Rodzic itp.). Szkolenie dopasowane w pełni do potrzeb zespołu. Dużo praktycznych pomysłów, dużo pracy na (naszych) autentycznych przypadkach. Gorąco polecamy współpracę z Małgorzatą, pełen profesjonalizm!

Andrzej
Dyrektor sprzedaży

Tym krótkim wpisem chciałbym się z Wami podzielić tym co się zadziało w trakcie spotkań z Małgosią. Nie jest wiedzą tajemną, że coaching nadal jest mało rozpoznaną techniką współpracy i wsparcia- słowo współpraca nie jest tu przypadkowe.
Może od początku, miałem potrzebę zmiany w podejściu do współpracy z ludźmi, z którymi mam przyjemność pracować. Zaczynałem od podejścia jak im nie pomogę to kto? Czyli typowa postawa ratownika, sam wiem lepiej i wiele tego typu postaw związanych z codzienną pracą.
Odwaga- to początek od czego zacząłem – podjąłem decyzję, że chcę to zmienić
Zmiana perspektywy – z tym maiłem przyjemność się zapoznać, zrozumieć i zauważyć, że inni mają własną.
Akceptacja – nie wypieraj się samego siebie – zaakceptuj
Uważność i świadomość słów – zupełnie innego znaczenia nabiera powiedzenie: “mowa jest srebrem a milczenie złotem” .Mój ulubiony cytat Małgosi: „to słowa budują świat”

I tak krok po kroku z Małgosią wspólnie układaliśmy puzzle co nie ukrywam było dla mnie dużą przyjemnością. Wszystko podane w najlepszym wydaniu, z ogromnym pokładem empatii, zrozumienia, zaangażowania i kreatywności. Etyka na najwyższym możliwym poziomie.
Zainwestowany czas i na spotkania z Małgosią były dla mnie najlepszą możliwą inwestycją, satysfakcja – bezcenna!!

Na koniec Małgosiu podziękowania dla Ciebie za wspólnie spędzony dobry czas.

Aleksandra

Dzięki spotkaniom z Małgosią nauczyłam się zarządzać sferami swojego życia zawodowego oraz prywatnego z zupełnie innej perspektywy. Zajęcia pozwoliły w zdecydowany sposób odkryć siebie, swoje potrzeby oraz wyrobić swoje “know how”. Serdecznie polecam

Karina Przychodzeń
Manager ds Logistyki

Praca z Małgosią to nie tylko rozwój kompetencji managerskich, ale też nieocenione wsparcie w budowaniu dobrych relacji, poprawienie jakości komunikacji w firmie i milowy krok w rozwoju osobistym.
Polecam serdecznie!

Tomasz Kachnic
Engineering Manager | NI Budapest Site Leader | EMBA

Małgosia była moją mentorką w pierwszym kwartale roku 2022. Gdy zaczynaliśmy, nie miałem doświadczenia w tego typu współpracy.

Moje wnioski co do Małgosi jako mentorki są następujące:
– jest profesjonalistką – jest w stanie poprowadzić osobę w bardzo dobry sposób. Ma dobrą strukturę pracy i jest w stanie zbudować odpowiedni format współpracy. Potrafi zdefiniować role, określić model oraz określić cele.
– jest zaangażowana – energia podczas spotkań jest na bardz wysokim poziomie. Jest gotowa do dyskutowania na tematy o różnym poziomie “ciekawości”. Po spotkaniach często dostawałem materiały dodatkowe.
– ma bardzo wysoko rozwiniętą inteligencję emocjonalną i zrozumienie różnic kulturowych – pracuję w środowisku międzynarodowym i bedzo cieszyłem się na każdą rozmowę z Małgosią, która ma bardzo otwarty umysł i szczerze jej zależy na zrozumieniu emocji drugiej osoby.
– ma doświadczenie – rozmowa to nie są puste stwierdzenia. Większość problemów, które chciałem omówić była w stanie skomentować i podać przykład z życia.

Reasumując, niezależnie od tego na jakim poziomie obecnie jesteś w twojej ścieżce z mentoringiem, Małgosia jest dobrą osobą. Wprowadzi cię na odpowiedni tor i pomoże znaleźć drogę do celu.

Serdecznie polecam tę współpracę i swoje doświadczenia oceniam na 11/10 (albo wyżej).

Jacek Orlowski
Dyrektor Oddziału w Warszawie firmy MTL Sp.J.

Zdecydowanie rekomenduję zajęcia z coachingu z Małgosią. Dzięki tym zajęciom wzbogaciłem swój warsztat i zwróciłem uwagę na rzeczy, o których wcześniej nie myślałem.
Małgosia prowadzi zajęcia bardzo profesjonalnie, wykazuje się dużym zaangażowaniem, a w sytuacjach trudnych służy radą.
Hasło ,,Coach dobrych relacji” idealnie pasuje do specyfiki zajęć i podejścia Małgosi.
Dziękuję bardzo za możliwość udziału w programie. Zachęcam do spróbowania.

Tomasz Kachnic
Engineering Manager | NI Budapest Site Leader

Małgosia była moją mentorką w pierwszym kwartale roku 2022. Gdy zaczynaliśmy, nie miałem doświadczenia w tego typu współpracy.

Moje wnioski co do Małgosi jako mentorki są następujące:

– jest profesjonalistką – jest w stanie poprowadzić osobę w bardzo dobry sposób. Ma dobrą strukturę pracy i jest w stanie zbudować odpowiedni format współpracy. Potrafi zdefiniować role, określić model oraz określić cele.

– jest zaangażowana – energia podczas spotkań jest na bardz wysokim poziomie. Jest gotowa do dyskutowania na tematy o różnym poziomie “ciekawości”. Po spotkaniach często dostawałem materiały dodatkowe.

– ma bardzo wysoko rozwiniętą inteligencję emocjonalną i zrozumienie różnic kulturowych – pracuję w środowisku międzynarodowym i bedzo cieszyłem się na każdą rozmowę z Małgosią, która ma bardzo otwarty umysł i szczerze jej zależy na zrozumieniu emocji drugiej osoby.

– ma doświadczenie – rozmowa to nie są puste stwierdzenia. Większość problemów, które chciałem omówić była w stanie skomentować i podać przykład z życia.

Reasumując, niezależnie od tego na jakim poziomie obecnie jesteś w twojej ścieżce z mentoringiem, Małgosia jest dobrą osobą. Wprowadzi cię na odpowiedni tor i pomoże znaleźć drogę do celu.

Serdecznie polecam tę współpracę i swoje doświadczenia oceniam na 11/10 (albo wyżej).

Jacek Orłowski
Dyrektor oddziału

Zdecydowanie rekomenduję zajęcia z coachingu z Małgosią. Dzięki tym zajęciom wzbogaciłem swój warsztat i zwróciłem uwagę na rzeczy, o których wcześniej nie myślałem.
Małgosia prowadzi zajęcia bardzo profesjonalnie, wykazuje się dużym zaangażowaniem, a w sytuacjach trudnych służy radą.

Hasło ,,Coach dobrych relacji” idealnie pasuje do specyfiki zajęć i podejścia Małgosi.

Dziękuję bardzo za możliwość udziału w programie. Zachęcam do spróbowania.
Zdecydowanie rekomenduję zajęcia z coachingu z Małgosią. Dzięki tym zajęciom wzbogaciłem swój warsztat i zwróciłem uwagę na rzeczy, o których wcześniej nie myślałem.

Małgosia prowadzi zajęcia bardzo profesjonalnie, wykazuje się dużym zaangażowaniem, a w sytuacjach trudnych służy radą. Hasło ,,Coach dobrych relacji” idealnie pasuje do specyfiki zajęć i podejścia Małgosi. Dziękuję bardzo za możliwość udziału w programie. Zachęcam do spróbowania.

Mateusz Grabowski

Na wstępie chciałbym bardzo mocno podziękować za całą współpracę.
To niesamowite jak kilka sesji potrafi całkiem zmienić postrzeganie swojej pracy
i uwypuklić elementy których wcześniej albo nie było się do końca świadomym albo nie zdawało sobie
może też sprawy z wagi niektórych z nich.
Celem naszej współpracy było wzmocnienie moich kompetencji w zakresie motywowania zespołu, stawiania barier,
zarządzania czasem oraz komunikacją.
Otrzymałem wiele bezcennych wskazówek, dzięki którym już po kilku dniach od ich zastosowania zauważalnie
zwiększył się mój komfort pracy oraz jej efektywność.
Dziś czuje się nieporównywalnie “silniejszy” niż przed naszym spotkaniem a z drugiej strony jednocześnie świadomy,
że pomimo wielu lat doświadczenia na szczeblu managerskim nadal są i zawsze będą obszary, które należy u siebie rozwijać.

Pani Małgorzata to profesjonalistka w każdym calu. Z czystym sumieniem polecę Ją zarówno początkującym managerom
jak i tym doświadczonym. Poziom konwersacji, szczególnie ten merytoryczny, będzie na pewno w 100% dopasowany
do indywidualnych potrzeb i każdy, niezależnie od posiadanej już wiedzy, znacznie wzmocni i poszerzy swoje kompetencje.

A. Wiśniewski

Za największe osiągnięcie uważam umiejętność korzystania z własnego potencjału i wewnętrzne przekonanie o wpływie na podejmowane decyzje.
W ramach sesji coachingowych najważniejsze nabyte umiejętności to : wzmacnianie relacji zawodowych z zespole w oparciu o dobrą komunikację, budowanie zaufania, obserwacja, uważne słuchanie, wspieranie, wyrażanie uznania – docenianie dobrych postaw, umiejętność zadawania pytań, nastawienie na szukanie najlepszych rozwiązań.
Każdemu kto ma wątpliwości co do zasadności wsparcia Coachingu mogę przekazać, że będzie to najlepsza inwestycja, którą można zrobić na każdym etapie życia zarówno zawodowego jak i prywatnego. Serdecznie polecam kontakt z Panią Małgosią.

Coachingowe programy
grupowe / warsztaty

Eliminowanie indywidualnych deficytów jest jednym ze sposobów na osiąganie celów biznesowych. Deficyty pracowników to jeden z podstawowych problemów wielu przedsiębiorców i firm w zakresie zarządzania ludźmi i zespołami.
Badania wykazują dużą skuteczność warsztatów prowadzonych metodologią coachingową w zakresie działalności firmy czy przedsiębiorstwa – skuteczność przekładającą się na wzrost zysków i minimalizowanie strat.

Warsztaty angażują uczestników w proces zmiany, co podnosi jej jakość i skuteczność. Uczestnicy doświadczają nowych dla siebie rozwiązań w procesie grupowym, a zatem maja okazję przećwiczyć omawiane zjawiska i procesy. Oferuję warsztaty w niewielkich grupach – od 6 do 15 osób lub szkolenia z elementami warsztatów – maksymalnie do 40 osób.

programy grupowe

Skuteczny zespół to taki, który realizuje cele i zadania organizacji i jest równocześnie zdolny do poszukiwania i wdrażania kreatywnych rozwiązań. Potrafi się skutecznie komunikować, ale najważniejsza w tym zespole jest współpraca. To zespół zarządzany przez lidera, który ma świadomość siebie i narzędzi, jakimi się posługuje.

Otwarta komunikacja oparta na zaufaniu i wartościach
Niezbędnik managera
Skuteczna komunikacja – skuteczny zespół

Ludzie i ich rozwój to największy potencjał każdego przedsiębiorstwa, którym warto świadomie zarządzać, a programy coachingowe oraz warsztaty z elementami coachingu prowadzę w oparciu o sprawdzone i skuteczne metodologie i badania.

Zarówno programy grupowe jak i warsztaty stanowią odpowiedź na potrzeby i oczekiwania każdego Klienta. A zatem każdorazowo stanowią niepowtarzalną i wyjątkową ofertę przygotowywaną w oparciu o diagnozę, analizę i ustalenie celów.

Warsztaty tematyczne

Warsztaty, które oferuję, są odpowiedzią na oczekiwania i potrzeby Klienta i zorientowane na zrealizowaniu celu przedstawionego przez Klienta.

Stanowią spersonalizowaną formę rozwoju zespołów i organizacji..

Obszary mojej specjalizacji:

  • komunikacja
  • współpraca
  • zaangażowanie
  • eliminowanie deficytów / rozwijanie potencjału
  • efektywność i produktywność
  • planowanie
  • zarządzanie i działanie procesowe
  • konflikt – zarządzanie konfliktem
  • kryzys w zespole
  • stres, presja, wypalenie zawodowe

Przykładowe cele i efekty warsztatów:

  • budowanie mocnego i stabilnego zespołu nakierowanego na realizację celów firmy; zespół jako jednostka organizacyjna w strukturze całej firmy; zespół jako cała firma
  • dywersyfikacja procesów sprzedaży i usług w kontekście strategii komunikacyjnych
  • wdrażaniem strategii komunikacyjnych
  • kształtowanie strategii marketingowych poprzez strategie komunikacyjne
  • płynność procesów komunikacyjnych
  • jakość i skuteczność zarządzania vs strategie komunikacyjne
  • integracja pracowników ze strategią firmy
  • przeprowadzanie zmiany
Pytania?
Chcesz się dowiedzieć, jak pracuję?
Chcesz poznać szczegóły mojej oferty?
Zadzwoń do mnie lub napisz – zapraszam do kontaktu

Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

Odpowiadam najczęściej: Pon - Pt: 8:00 - 16:00

Wybierz dogodny termin w kalendarzu online