Niezbędnik managera

Program grupowy

Cele programu

To autorski program, dzięki któremu kadra zarządcza jednej organizacji otrzyma jednakowe narzędzia i rozwiązania w zakresie zarządzania zespołami.

Co daje niezbędnik managera?

  • Pozwala każdemu managerowi na indywidualny rozwój w zakresie jego potrzeb związanych z zarządzaniem zespołem.
  • Dostarcza wiedzy i narzędzi niezbędnych do sprawowania funkcji zarządczych.
  • Pomaga przezwyciężać trudności przy wdrażaniu nowych rozwiązań.
  • Pozwala dzielić się doświadczeniem.
  • Pozwala rozwiązywać problemy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Integruje kadrę managerską.
  • Orientuje na relacje oraz na wartości jako styl zarządzania.

Założenia

  • program składa się z 10 spotkań grupowych face to face lub/i on-line: 1-1,5 godziny każde.
  • w ramach programu każdy uczestnik odbywa 10 sesji indywidualnych on-line – ok. 1 godziny każde.
  • każdy z uczestników realizuje cele programu oraz własny cel indywidualny zintegrowany z celem programu.

Zakres tematyczny

  1. Misja i wizja organizacji vs. misja i wizja pracy zespołu.
  2. Regulaminy i zasady czy wartości? Co się bardziej opłaca.
  3. Dynamika zespołu.
  4. Planowanie – wybór czy konieczność?
  5. Zarządzanie sobą a zarządzenie zespołem.
  6. Delegowanie obowiązków.
  7. Jak budować motywację indywidualną i zespołową.
  8. Udzielanie informacji zwrotnej. Ocena pracownika.
  9. Prowadzenie spotkań a prowadzenie zespołu.
  10. Komunikacja nastawiona na porozumienie i współpracę. Asertywność empatia.
  11. Zarządzanie konfliktem.

Korzyści dla managera

  • Zarządzanie zespołem w oparciu o reguły i zasady z zachowaniem empatii.
  • Motywowanie członków zespołu poprzez wartości i relacje.
  • Planowanie pracy własnej i zespołu.
  • Wyznaczanie i osiąganie celów. indywidualnych i zespołowych
  • Delegowania obowiązków oraz ich indywidualizowanie w oparciu o mocne strony pracowników.
  • Udzielanie informacji zwrotnej.
  • Prowadzenie spotkań z zespołem.
  • Asertywna  i skuteczna komunikacja z zespołem, z kadrą managerską, z innymi zespołami, z zarządem.
  • Zarządzanie konfliktem.
  • Działanie metodą projektów.

Korzyści dla zespołu

  • Wzrost zaufania.
  • Integracja.
  • Skuteczna i otwarta komunikacja.
  • Eliminowanie deficytów.
  • Skuteczne rozwiązywanie problemów.
  • Wsparcie i współpraca.
  • Rozwój.
  • Działanie strategiczne.
  • Wzrost efektywności i produktywności indywidualnej i zespołowej.
  • Otwartość na zmiany i wdrażanie nowych rozwiązań.
Pytania?
Chcesz się dowiedzieć, jak pracuję?
Chcesz poznać szczegóły mojej oferty?
Zadzwoń do mnie lub napisz – zapraszam do kontaktu

Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

Odpisuję najszybciej jak to możliwe

Wybierz dogodny termin w kalendarzu online